close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורקינט 3 גלגלים

מערכת שורשו ניסן, תשפא19/03/2021

אחד הדברים שכל ילד אוהב כמעט הוא קורקינט. מדובר על כלי שקל, נוח ונעים לרכב עליו וניתן למצוא אותו כיום בדגמים שונים המתאימים גם לילדים צעירים

תגיות:
אחד הדברים שכל ילד אוהב כמעט הוא קורקינט. מדובר על כלי שקל, נוח ונעים לרכב עליו וניתן למצוא אותו כיום בדגמים שונים המתאימים גם לילדים צעירים. מכיוון שקורקינט לילדים הוא דבר כל כך פופולארי כיום שלא מעט ילדים מבקשים מההורים שלהם לקנות להם, הרי שניתן למצוא מגוון רחב של
דגמים וסוגים בחנויות השונות. ההיצע הרב בתחום גורם להורים בעיקר להתבלבל ולתהות כיצד עליהם לרכוש את הקורקינט המתאים ביותר עבור הילד שלהם. אחד מסוגי הקורקינטים שכדאי לבחור בהם כיום בעיקר עבור ילדים צעירים הוא קורקינט 3 גלגלים. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין שגם קורקינט מסוג זה ניתן למצוא דגמים שונים ועל כן, אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים איזה קורקינט כדאי לכם לקנות וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבור הילד שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

2 או 3 גלגלים?
אחת השאלות שכל הורה שואל את עצמו כאשר הוא מעוניין לרכוש קורקינט לילד שלו הוא: האם כדאי לרכוש עבורו קורקינט 3 גלגלים או שמא כדאי לרכוש עבורו דווקא קורקינט עם 2 גלגלים? חשוב מאוד לדעת שקורקינט על 2 גלגלים מתאים יותר לילדים מגיל 5 ומעלה או לילדים שיש להם שיווי משקל טוב ויודעים לייצב את עצמם על הקורקינט בצורה הטובה ביותר. קורקינטים שמכילים 2 גלגלים מהונדסים באופן שהם יכולים לשאת משקל גבוה יותר של ילד ולנסוע במהירות גדולה יותר. אם הילד שלכם מתחת לגיל 5, על מנת לשמור על הבטיחות שלו בנסיעה על קורקינט, אין ספק שכדאי לכם לבחור עבורו קורקינט 3 גלגלים. מדובר על קורקינט שלרוב מכיל 2 גלגלים קדמיים שמעניקים יציבות רבה ומאפשרים נסיעה איטית יותר מהנסיעה על קורקינט של 2 גלגלים. ילד שמעולם לא רכב על קורקינט גם אם הוא מעל גיל 5, יכול להתחיל לנסות לרכב על קורקינט שכזה.

ההיגוי של הקורקינט
רוב הקורקינטים כיום משתמשים במוט כידון בצורת טי אשר מאפשר סיבוב גלגל לצדדים לצורך פניות. ישנם קורקינטים שיש בהם כידון קבוע ובמקרה הזה הילד שרוכב על הקורקינט יטה את גופו בכדי לפנות במהלך נסיעה. הכידון המומלץ הוא כידון בצורת טי בשלב התחלתי שכן, מדובר על כידון שמאפשר נסיעה קלה ונוחה יותר.

משקל הנשיאה המקסימלי של הקורקינט
פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש כאשר מחפשים קורקינט לילדים הוא: משקל הנשיאה המקסימלי של הקורקינט. חשוב מאוד לוודא שהקורקינט יכול לשאת את המשקל של הילד שלכם. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שהילד גדל מדי פרק זמן ואם אתם מעוניינים שהקורקינט יחזיק מעמד לפחות לכמה שנים, חשוב לרכוש אחד שיהיה בעל משקל נשיאה גדול יותר ממשקל הילד. יחד עם זאת, חשוב שתזכרו שקורקינט 3 גלגלים לרוב יוחלף בשלב מאוחר יותר בקורקינט 2 גלגלים ועל כן, אם אתם קונים קורקינט שכזה חשוב שהוא יתאים למשקל גופו הנוכחי של הילד בעיקר. חשוב מאוד לרכוש קורקינט שבו ניתן להתאים את גובה הכידון לגובה הילד.

משקל הקורקינט, עיצוב וקיפול
פרמטרים נוספים שחשוב לבחון טרם בוחרים קורקינט הם: המשקל שלו והאם יש לו אופציה לקיפול. במידה ואתם מתכננים לקחת אתכם את הקורקינט של הילד ברכב או לאחסן אותו בבית, חשוב מאוד שהוא יתקפל. כמו כן, גם העיצוב של הקורקינט הוא דבר חשוב ובמיוחד בגילאים צעירים. כיום ניתן למצוא קורקינט 3 גלגלים עם אורות המאפשר לכל ילד להנות מחוויית רכיבה קסומה ואטרקטיבית עליו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה